måndag 28 september 2009

Inspiration!!



Henrik Schyffert & Jay-Z @Skavlan, svt

Jag vet inte vad det är, eller varför det är så jäkla ballt, men när en enligt mig helt okej svensk och respektabel komiker möter en av musikbranschens tyngsta namn så blir det; Inspiration. Helt plötsligt började dem spontankonversera och väga skämt från YouTube till Bob Hope, medan Anna Anka försöker hänga med så gott hon kan. Det bara sprudlar i mig, men jag vet inte hur jag ska kanalisera det, för jag vet inte vad som inspirerar mig av det. Någon idé någon? Haha!

Kanske är det att det under hela programmet låg en air av att de övriga trodde man behövde akta sig för vad Jay-Z tycker, att inte hamna på fel sida med honom. Fan vad han verkar skön! Kan man ha en instant internjoke-stund (wtff ?) med varandra från två olika världar så har man nått en riktig milstolpe i livet. Så imponerad av att inte någon av deras kändisskap dödat sättet att se människor. GO GO!

S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar