söndag 8 november 2009

Blacks are Colorful People!

"... the color of a mans skin is no more significant than the color of his [clothes]"

Ibland önskar jag att jag hade svarta egenskaper. Med svarta så menar jag ju så klart att mörkhyade människor för att vara politiskt korrekt - vilket jag annars aldrig använt som ordval.. Hur som helst, skulle det inte vara grymt att kunna springa fortare än alla vita, att kunna hoppa över alla vita och kunna rappa bättre än Vanilla Ice? Till och med den amerikanska presidenten är, typ, svart! Wow, vad hände liksom!? I had a Dream, too! Skämt å' sido, så kände jag mig tvungen att poängtera att svarta männsikor har det verkligen förspänt när det kommer till färger på kläder. Deras hudfärg ger alla 'extrema' färger en normal och balanserad nyans utan att stressa klädkoder eller normer. Se bara på bifogade bilder på Will Smith i 'Hitch' och de andra två buppisarna här nere. Alternativt kila ner till närmaste förort! Tummen upp för black folks!

























S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar