tisdag 5 januari 2010

it's called '010 - goddammit!

Det finns många sätt att fira nya saker som till exempel att konfirmera sig utan att ens tro på gud med litet G, eller som att göra en scrapbook av foton på sina julklappar. Det är sånt en materialist bara gör. Att fira in ett nytt år med att minnas det gamla är ett annat sätt. Förra året var ett av de bästa jag haft på mycket länge, samtidigt ett av de värsta om man ser till smärta sett. Men det som gjort mig som mest pånyttfödd anno 2009 är att jag och min flickvän Natalie, vars närvaro får mig att rysa, skapade en tvåsamhet som sätter färg i Disney-filmer, som sätter de hårresande tonerna i de låtarna du älskar.

Ja, 2009 var ett bra år. Faktiskt så var hela decenniet 00, ett rätt trivialt sådant. Jag orkar inte recappa allt som hänt, inte för att jag tror ni bryr er, utan för att jag helt enkelt är tung nog att ge emot strömmen på alla andra bloggar i sfären. Det är sånt som är inne nu, '010.

PS. Det roliga är att de trodde att Fax skulle vara the shit typ nu. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar